2 veckor kvar nu


o orkar man något alls eller ?
inte ett dugg.

Plugg plugg plugg är det ända som händer nu asså, men inte orkar man göra något. hmm..
Fan vad deppig jag verkar här på bloggen, verkar jag deppig ? =o haha

Snart ringer min älskling så jag får sakna han ännu mer än vad jag redan gör ♥
Han har varit sjuk i två dagar så han är en hel del saknad, speciellt när man behöver sin morgon puss =o den är dödsviktig! hihi.

Längtar till helgen nu!
Vill så jävla gärna festa! Men kommer nog ha mysigt med Jockepocke iallafall =D

Och så måste jag julhandla också, när ska jag göra det och vart ?
Saker till mamma o pappa kan jag hitta i köping, kanske, men till jocke blir det lite svårt =o
Ge mej lite tid! och pengar... =)

Ha en bra natt o sov gott! Natti natti =)
Puss påer!♥


Kommentarer
Postat av: Älskling:)<3<3<3

Vi ska va uppe hela natten ;o <3

2009-12-08 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0