Jag suger på det här...


Jaa, o så var man frånvarande ännu en gång, det här går piss ;o men jag ska bättra mej =)
Tycker ju om o göra det men det är så svårt att veta vad man ska skriva om när det ändå inte händer så mkt i  ens liv haha!
Fuck it.

Var iallafall i skolan idag, var tött som tusan och seg o hängig, vill inte bli sjuk nu...
Och så har jag prov på onsdag men eftersom våran jätte bra lärare (...) aldrig kan ge oss något papper i tid så kommer hon sätta oss på hårdpluggning sista dagen. TOPPEN eller ? ... hmm...
Fuck it.


Jag saknar min älskling förresten! Han är hemma o är sjuk =( jag är avundsjuk =( haha. vill också vara hemma,
jag orkar inte skolan mer nu föfan! 2 vecker kvar och jag lider in i det sista !
Fuck it.

I helgen ska min mor och far åka till stockholm så jag och älskling ska vakta hundarna hela helgen o det ska bli så mysigt :)♥
hade varit roligt och gå på fest också när man väl hade chansen och göra nått trevligt men NEJ DÅ!.. haha
Suck...

Aja =)
Nu ska jag mysa här helt själv haha.
Puss påer!

Kommentarer
Postat av: Älskling:)<3<3<3

Skolan suger-.- orkar inte med den xD Jag älskar dig :)<3

2009-12-07 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0