Jag vill ha en liten bebis... nu!


Jag håller på och blir galen!
Jag sitter och läser runt på internet och bloggar och liknande om graviditet och..
Jag vill också ha en liten bebis !
Hatar att vänta på sånt ;o

Man ska plugga klart, sen ska man plugga vidare och bli klar med det och sen plugga vidare igen !
Nu känns det som om jag skiter i allt för jag vill ha en bebis haha x)
Men det får väll vänta -.- haha

Ligger och lyssnar på musik nu, ska väll sova snart, imorn åker jag till min älskling och är där i några dagar! Myspys =)♥

Jag är grymt sugen på godis!
Det är helt sjuk, mmm, lakrits, surt, sött, salt, mjukt, hårt, segt, gud vet vad !
Jag ska ju ha som nyårs löfte att inte äta godis!
hur nu det kommer gå he he...

Nu ska jag lägga mej ner och titta på Dexter eller läsa min Dexter bok =D
Love Dexter! hehe suck på mej , jaa haha

Puss o godnatt påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0