Julmysigt överallt ♥


Jag älskar att se in i alla fönster på julen, alla julstjärnor och adventstakar och mys belsyningen.
Ja jag är lite av en tänkare men de ska väll finnas sånna också ;D

Var i skolan idag, seg, seg dag alltså, usch.
Jag fick reda på en del provresultat och sådant idag:
  • VG+ på social omsorg prov!
  • G+ på svenska uppsats
  • G på MATTEPROVET! =D

usch det där matteprovet var jag så grymt nervös över, det gick så dåligt, men jag fick G :D hah
Jag vet att det är usla betyg och inget o skryta över men för mej är det de !
Jag försöker sikta högt men hur mycket orkar man egentligen hehe ..

Aja nog om skolsnack
Jag ser fram emot kvällen faktist!
Ligga o slappa här , kansk dra på en film eller bara njuta framför några family guy avsnitt.

nejfan nu räcker det! ;D

Puss påer!♥


 


Kommentarer
Postat av: Älskling:)<3<3<3

Inget om mig ? xD ;D Jag älskar min belysning i mitt rum :) mysbelysning ;p

2009-12-01 @ 23:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0