Mys mys !


Igår var det julafton!

som om ni inte redan vet de he he ;)
Men men !

Min syster och hennes 2 barn kom över, och det vara bara min familj och dom hos oss =o
Lite tråkigt med så lite folk men det var mysigt iallafall =)
Vi började med att äta lite mat, kolla kalle sen öppnade vi presenter !
Jag fick :


◊ Ett par håriga, lurviga vantar (ser ut som 2 små hamstrar haha)
◊ En halsduk
◊ 3 vanliga långa linnen (svart, grå, vit)
◊ Presentkort på din sko
◊ En mascara
◊ En bok med massa recept på olika slags smoothies
◊ En sminkväska
Jag tror det var allt =)


Idag kom min brors familj och vi firade "mini-julafton" eller vad alla säger haha.
Det var trevligt!
Och snart kommer min älskling =)
Då ska vi mysa ordentligt!

Hoppas ni hade en riktigt bra jul ! :)
Puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0