Oj ojoj..

.. Det här är dåligt, jag vet, såg att det var den 18onde senast jag skrev, det är den 29onde idag ! =o

Men nu är jag här igen ! Ska bättra mej, försöka iaf!
Sitter iallafall hos älskling nu igen och ska väll sova o mysa snart =)
Först plugga lite på engelska glosor jag har tills imorn , usch.


Jag tycker faktist det är mysigt nu när julen börjar komma fram , man plockar fram alla ljusstakar och julstjärnor och man får det där mysbelysningen. Sånt gillar vi !
Sen när de kommer lagom med snö och det inte är sådär bitande kallt. Då är vintern helt okej. =)

Nej du, nu ska jag banka ut jocke från toan så jag kan gå och borsta mina tänder =)

Puss påer!

btw! Hittade min kamera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0