Sämsta dagen på det här året.....


Jag vet, nu har det varit en dålig uppdatering igen men har jobbat så himla mycket ! Känns som om man måste lägga sej direkt när man komemr hem för att direkt när man vaknar upp o jobba igen och så samma sak igen.


Jag jobbade hela all helgona helgen och i måndags också och då gick allt så himla bra! Det var en bra och soft dag, lite ledsam var den i slutet av jobb dagen för då fick jag titta när dom tog hand om en man som hade dött tidigare på dagen.
Sen åkte jag iallafall hem till min älskling och mös med honnom och han hade varit så gullig och köpt en merci till mej och allt var så bra
och idag (tisdag) var jag ledig och det tyckte jag var så bra eftersom min älskling fyller år idag så hade jag tänkt att jag skulle gå ner till romantica och köpa rosor till han och göra lite mys tills han kom hem från praktiken och allt flöt på, att jag inte kunde ana att nått skulle hända...
På morgonen idag när vi vaknade så var jag så glad och så låg jag o vänta på att dom skulle komma in o gratta Jocke
men det som händer är att jockes pappa kommer in i rummet och säger att dom har magsjuka och ska stanna hemma, och jag får panik och blir skit ledsen. Jag fick ta kl08.00 bussen hem och det var inte populärt för min del iaf..
Allt blev förstört.. har varit ledsen hela dagen o fan gråtit för mycket ockå ... fan också...
Är ju förståss ledsen för deras skull att dom fick magsjuka, hoppas inte jag fick det den lilla stunden på morgonen jag var där, tror faktist inte det men har haft oron i magen hela dagen att magsjukan ska smyga upp på mej =o

Ville inte att de skulle bli såhär. fan ...
Vill inte till praktiken imorn.. två långa veckor kvar av skiten, fan jag saknar faktist skolan! =o jämfört med det här så gör jag de.
Vill bara vara med Jocke...
Funderar på om jag ska sova för att slippa vara ledsen elelr om jag ska vara uppe länge för att det ska gå längre tid tills imornhmm..                                                                              
                                                                                          
Ska iaf göra nått som muntrar upp mej ,                               
Puss påer..

















Älskar dej så mycket älskling!
Du är mitt allt o jag vill
alltid att det ska vara vi älskling!
Du betyder allt för mej!
Saknar dej så jävla mycket! =/ <3



Kommentarer
Postat av: Älskling:)<3<3<3

Jag älskar dig så himla mycket! <3 Du är den som får mig att leva<3

2009-11-04 @ 11:00:13
Postat av: Emelie

Saknar dig<3

2009-11-04 @ 23:51:52
URL: http://onewildnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0