Fattar noll..!

Ja, då har man följt med i gemenskapen o skaffat blogg då, får se hur fan det här går haha.
Kommer väll gå lite segt i början men jag ska bli bra på de här !
Sjukt segaste skoldagen idag o trött som fan som vanligt. Fick reda på matte provet o jag har aldrig varit så förvånad över mitt resultat ! Fick långt över G, jag som var bombsäker på att det skulle bli IG! Fatta glad man är =D
Sen gick man hem till Emelie o käka godis o massor med annat onyttigt skit! o sen blev de kebab när man kom hem ... fyfan asså, illa illa.
Men det blir en nyttig vecka med vegetarisk mat o frukt nu , Wish me luck!
Men nu ska man väll ta o fatta det här o fixa med allt skit ! Wish me luck igen =)

Kommentarer
Postat av: michelle :)

lycka till, haha :D <3

2009-09-29 @ 23:22:06
URL: http://michellestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0