Today's the day!


Vet att jag tjatar om att få köpa en ny mobil men vafan sån är jag haha !
Vet bara inte hur jag ska få tiden att gå hmm..

Jobbade ju igår och började 3 men gick den vig halv 6 eftersom jag mådde illa som fan och hade spykänslor.
Låg i sängen en stund när jag kom hem och tog ett bad och sen vart det bättre.
Det är säkert som där jävla nya minipillerna jag käkar som gör att jag mår illa hela tiden.

Nu är det bara 2 dagar kvar att jobba =)
Härligt!

Nu ska jag gå och käka frulle!
Puss påer!♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

vadå bara 2 dagar :o? jag har fan fyra dagar kvar. idag tisdag, halva onsdag torsdag och fredag :(. shiiit =(

2010-04-27 @ 10:02:09
URL: http://onewildnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0