Tränat och solat!


Först och främst, Jag gillar min praktikplats men jag HATAR min handledare !
Visst visst hon har väll rätt men jag hatar folk som ska lägga ens liv i mina händer. Kommr aldrig klara den här skiten...
men idag var det lugnt, gick med en annan idag=)

Efter åkte jag hem, sov lite sen gick jag motvilligt och träna haha men är ju glad nu att jag gjorde det =)
Sen solade jag också, skit skönt! Ser iochförsig ut som en kräfta nu men haha.
Måste hitta ett bättre ställe att sola på, blir inte särskilt brun på nautilus ..

Aja nu ska jag försöka få Jocke att prata med mej sen ska jag sova =)

Puss påer!♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Miss u baby :(<3

2010-04-15 @ 20:24:29
URL: http://onewildnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0