Till dej min älskling ♥


Joakim, du betyder allt för mej! ♥
Jag är så himla rädd för att förlora dej, du är mitt allt och jag behöver dej varje sekund ! 
Visst, du har gjort många dumma saker och det har jag med jag vet det.
Jag försöker glömma allt, tro inte att jag inte försöker börjar tro på dej igen, för det är det ända jag vill ♥

Jag älskar dej mer och mer för varje dag som går, det är helt sjukt att man kan älska någon så oerhört mycket som jag älskar dig ♥

Vill alltid vara med dej baby!
Jag älskar dej över hela mitt hjärta, glöm inte det ♥




























Kommentarer
Postat av: Älskling<3<3<3

Älskling jag vet inte vad jag ska skriva ;o <3 Jag älskar dig så himla mycket!<3 det går inte och beskriva en sån underbar person som dig<3 Du är bäst älskling<3 Det finns inte ord till dig!<3

2010-02-23 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0