Västerås med Emelie!


Idag stack jag med Emelie till västerås för hon skulle till tandläkaren och efter det så gick vi på stan och strosa runt.
Och ska berätta den roligaste och gladaste saken som hänt mej på länge =D haha

Vi gick förbi en underklädes affär så jag föreslår att vi ska in och titta, då kommer en tjej som jobbar där in till oss och frågar om vi har handlat där förut och vi svarade nej och då frågade hon om hon fick ta våra bh mått så vi gick med på det och jadu , Kors i taket!
Jag som brukar köpa 75 B hade nu helt plötsligt 65 DD! Dubbel D liksom! haha helt sjukt!
Och Emelie hade 65 E den jävlen haha.

Och helvete vad sköna dom bharna var! Vissa var inte allt för dyra heller, ska nog springa in dit någon dag och köpa en RIKTIG bh ;)
Och nu ska jag aldrig bli glad mer om jag ökar i siffrorna (65, 70, 75 o.s.v) det är ju smalheten under brösten.
Man lärde sig något nytt idag haha.

Nu blir det slappa =)

Puss påer! ♥



Kommentarer
Postat av: Älskling:)<3<3<3

Att inte skolka en hel skoldag eller vadå? ;)

2010-02-18 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0