Ensam igen..


Jahapp, nu är man hemma igen efter att ha varit hos älskling i en vecka. Det har varit underbart.
Firade nyår där sen var det mest bara slappa.

Men det är konstigt att när man har varit med han i en vecka och bara varit tätt inpå hela tiden så saknar jag han så himla mycket nu!
Imorn ska jag iaf umgås med Carro och det kommer bli trevligt =)

Sen på kvällen kanske älskling kommer men det får vi se =)
I helgen vill jag festa!
Så ska väll hitta nått tsm med nån eller så åker jag väll till min syster om det passar henne, det visar sig!

Nu ligger jag i min sköna säng och huvudet dunkar och jag vill ta en dusch men då blir håret krulligt och gud vet vad haha.
Värsta i-landsproblemen jag vet !

Nyår var iaf mysig, smällde lite raketer och åt god mat och spelade spel och såklart frös ihjäl.
Och mys med Jocke såklart =)

Puss o gott nytt år påer ! <3

Btw, behöver lite hjälp med vad jag skulle kunna skriva om här så det blir lite intressantare här haha
Ge gärna förslag !
=)

 













I love you baby!
Forever and always ♥



Kommentarer
Postat av: Älskling:)<3<3<3

Det är sjukt att man kan sakna någon så mycket!<3 Det bästa med veckan var iaf Ludvig;) haha xD Du är så underbar bäjby!<3 Jag älskar dig:)<3<3<3

2010-01-05 @ 23:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0