Ensamhet sucks...


Hatar att vara ensam ! Speciellt i den här jävl spök lägenheten! usch.
Mamma är inte hemma och pappa har stuckit till nån ...

Var i skolan idag o allt, gick ju fin fint, sen träffade jag carro och vi skulle ha en filmkväll men det blev inte mycket av det haha,
satt mest och prata om allt och ingenting haha. Saknat o va med henne sjukt mycket♥ Det var trevligt =)

Nu har jag precis kommit hem, trodde iallafall att pappa skulle vara hemma, hmm..

Och Jocke mår dåligt igen så han kanske inte kommer igår som tänkt ... Jag behöver han !

Nu ska jag väll sitta här och sen se när fan han kommer hem, tycker inte om att sova själv i den sidan av lägenheten som man inte hör ett piss om nån kommer.

Godnatt o pusspåer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0