Fan! förlust...


Helloj!

Inte på så bra humör nu . hmm

Kollade nyss på A-lags match, Kungsör - Torshälla. Förlust till Kungsör. jävligt surt !
Haha men jag vann iallafall en sak =D

Man kunde köpa små bollar med nummer på och så skulle man kasta ut dom i den andra periodpausen och den som kom närmast mitten vann och jag kom trea =D

Jag vann ett skuvset grejs från Black & Decker ! AHAH xD Precis vad jag behöver ;)
haah jadu, men är fortf nere från förlusten!

Jag blir så förbannat hatisk mot motståndarna ! haha ger mordblickar och annat töntigt HAH

Nu ska jag dra iväg jocke från sitt jävla tv-speös nördande och be han vara lite social!

Puss påer!♥

Kommentarer
Postat av: Älskling:)<3<3<3

Haha jag såg hur du hoppa upp av lycka när du vann den där grejen ;)

2010-01-17 @ 12:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0