Frånvarande igen, p.g.a. skolskiten...


Jahapp nu har skolan börjat igen!
Skit känns det rent ut sagt...

Jag var ju hos min syster i helgen som sagt (några gånger haha )
Vi kollade på film och smaskade lite gott, haha jag vet, inte äta godis men nu ska jag vara duktig :)
Vi kolla bland annat på en film som heter The haunting in connecticut, läskig! och spännande.
Söt kille i den också =D
Handlar om spöken och sånt och är dessutom baserad på en sann historia!
Rekomenderas !

Sen på söndagen åkte jag hem till älskling igen och mös, och dagen efter var det ju skola, hurray,, hmm
Första dagen kändes som vi hade gått där i flera veckor redan usch!

Idag var vi iallafall hos min bror för hans lilla dotter Allis fyllde 4 =) Grattis på henne!
O nu ligger jag här igen, med telefonen i örat med Jocke i den andra änden för han vill inte följa med mej hem dej jäveln haha.

Godnatt påer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0