Hej hopp!


Nu har min älskling kommit !


Var ju med carro innan, va snacka lite om det ena och det andra och kollade igenom en film, uhh den värsta filmen jag sätt ! Paranormal activity! fyfan!
Men lagom besviken jag blev när jag såg att den inte var sann =(
Men den är bara läskig första gången man ser den haha.
Den rekomenderas starkt iallafall !

Jocke ligger iallafall och tittar på nån action komedi och klagar på varför jag inte tycker om dom, jag hatar action helt enkelt, vad det än är för action så hatar jag det x) Så nu vet du =D

Såå jag sitter här och har tråkigt hmm..
Jag vill inte sova än, jag får inte gå in på FB för vi har FB-fria dagar nu när han är här haha, bara för att han sitter vid FB hela tiden istället för att vara med mej ;) moahah.

Men nu ska jag titta lite om bebisar och sånt hihi jag vet, besatt =)
Puss påer! ♥

gaahh! Vill ha en liten bajsande, skrikande men så otroligt
gulligt och goluktande liten sak !! ♥



















bild hittad från "Google"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0