Nyklippt och brunett!


Nu har jag en frisyr ska jag ta o tala om för er ! haha
Är skit nöjd =)
Uppklippning, toppning och urtunning och förkortning av lugg, det gjorde jag i Måndags =)
Bilden är lite längre ner, ser förjävlig ut på kortet men kolla bara på håret haha!

Igår så var det ju skola, helt vanlig tråkig dag, sen följde jag med Emelie till frissan för hon skulle klippa sej och färga håret och hennes vart skit snyggt !
Sen åkte jag hem till Jocke och mös för det mesta!

Och idag var det skola igen men mådde inte så bra, var en ganska ledsam dag av någon underlig andledning... hmm
Så jag gick hem, eller ja åkte hem till Jocke och där var det och sitta framför tv.n och glo haha.

Nu sitter älskling såklart och spelar som vanligt...
Och jag måste plugga engelska, läsa 45 sidor i en gammal engelsk bok med mini text och skit svåra ord,
suck hur ska det gå... Jag fattar ingenting av boken.

Aja nu ska jag dra ifrån han där en stund sen ska jag plugga!
Hade bra!

Pusspåer!♥


bilden, jag vet haha,
Men gillar mitt nya hår som fan =)
När det är fixat då haha
Vad såg bäst ut då ? Blont och den frisyren eller brunt och den här frisyren ? ! 

Kommentarer
Postat av: Älskling:)<3<3<3

Snygging!! <3<3<3

2010-01-20 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0