Onsdag


God morgon! eller goddag eller vad som hellst =D

Ligger i min säng nu o slappar, soom vanligt! haha
Har precis skrivit ner mina nyårslöften och jag ska verkligen försöka hålla dom nu x)
Det är bland annat att jag ska börja träna, äta rätt, bara äta godis och sånt en gång i månaden 1 och börja blogga mer hahah tror ni jag lyckas ? ;D
Har ni några nyårs löften ?=)

hmm, känns lite fånigt att ge ut en fråga när typ ingen läser men man kan ju hoppas =D
hhaha

Nu händer väll inte så mycket, sen klockan två ska jag möta Carro och hitta på nått trevligt med henne =)
det var riktigt länge sen !
Sen frammåt kvällen kommer min älskling oh myser här med mej till fredag. =)
Och så kommer kanske min systers ungar hit på torsdag till fredag sen åker jag med dom hom på fredag =)
Tror det blir så iaf !

Nu får det vara bra haha
Puss påer! ♥

Kommentarer
Postat av: Älskling:)<3<3<3

Haha du glömde väl ett ? ;) Jag ska träna med dig och inte äta godis ;p

2010-01-06 @ 13:08:58
Postat av: Emelie

Börja träna, äta mera nyttigt men jag får äta godis ;) BARA jag tränar!

Och sen börja gå i skolan ;)



Det är mina nyårslöften :D

2010-01-06 @ 13:33:32
URL: http://onewildnight.blogg.se/
Postat av: michelle

jag tror inte på nyårslöften xD hahahaha!

<3

2010-01-07 @ 18:55:08
URL: http://michellestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0