Nu var det längesen!


Senast jag skrev var innan jag åkte till västkusten med Emelie + hennes familj. Och där var det jätte trevligt =) Och jag saknar det som fan faktist!!
Vi var en dag i Ullared också, det var trevligt och jag hittade en del.

Sen har jag ju fyllt år också =) Då vart det krogen och efter det vart det fest och krogen en gång till så nu är jag pank haha.
Ska ju försöka vara lite mer med mina vänner, har ju blivit lite dålig med det på sista tiden hmm..
Men nu ska jag bli bra !!

Snart ska jag iväg och grilla med dom gamla tjejerna (från högstadiet)
Och det ska bli trevligt =)
Ska försöka ta lite bilder, men brukar vara ganska dålig på att komma ihåg det.

Nu ska jag ännu en gång bli bättre på att blogga, måste bara ha lite mer saker att göra i livet ;)

Puss påer!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0