Helgen


Helloj!

Det har varit en ganska soft helg för min del.
Varit med Jocke såklart och mysit lite.

Kollade på Mlodifestivalen också haha.
Sjukt besviken att fel låt vann, fast jag egentligen inte bryr mej så mycket så skulle fanimej Salem al Fakir ha vunnit! haha
Men men, life goes on haha.

Det ända "intressanta" som jag gjort i helgen var att mata ankor haha!
Dom var iallafall jätte söta =)

BTW! Jag ska köpa ny mobil!
Mor och far betalar och jag avbetalar till dom haha =)
Det blir en Samsung GT- s5230, den på bilden (suck för det vita skiten), men kan inte bestämma om den blir i svart eller rosa, jag inte bestämma mej haha.
Hoppas det blir att köpa den nästa månad iallafall =)

Imorgon är det sovmorgon till kvart i 12 men ska åka in halv 11 med mamma till Arbetsförmedlingen och fråga om sommarjobb, det blir väll sådär, hon tvingar med mej och om jag inte föjer med blir det ett jävla liv haha.

Nu ska jag sova,
Godnatt med er =) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0