ojsan..


Nu var man ju sådär duktig att glömma och inte orka igen , hmm skärpning nu ju.

Jag och Jocke fixade iallafall gymkort idag, äntligen haha skönt att ha det gjort.
Men vi är båda förkylda så hon visade bara maskinerna haha.

Just nu sitter sötnosen vid datorn och spelar fb-poker och jag sitter vid min dator =)
Vi hade planerat att vara uppe hela natten så vi får se hur det går haha.
Jag kommer somna på stört!

Jag shoppade lite igår förresten!
En väska och bh och trosor från den riktiga bh affärn ! =)

Lägger upp bilder lite senare när jag tagit kort och så =)

Puss påer!♥
 

Kommentarer
Postat av: Älskling:)<3<3<3

Du är väldigt duktig älskling xD<3

2010-03-06 @ 00:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0