Soligt!


Igår var en mysig dag, film, mys, kubb och mass sol =)
Det var så sköt att äntligen kunna lägga sej ute utan linne och bara gassa i solen!
Det todde jag verkligen inte skulle hända såhär snart.

Och om det är såhär varmt nu, hur blir det inte sen =)

Idag har jag också gassat i solen men innan så tränade jag skiten ur mej haha.
Jag och Emelie gick till Nautilus efter vi slutat strax efter 11, fixade lite grejer hos henne
och sen gick vi och träna, fan va skönt det var iallafall =)

Men nu ska jag väll ännu en gång begrava mej i mina matteböcker eftersom vi har andra delen
så Nationella imorgon... suck.

Köpte förresten en sån där "Natur diet Hunger controll smoothie" tills imorgon och funderar på att köpa en sån
eller en sån där chokladbar eller liknande istället för godis för det kostar ju lika mycket som om jag skulle köpa en godis påse eller chips, smart va ;D

Fast kan lova att det blir nått fettigt i helgen för Carro kommer över =)

Men men matteböckerna var det !

Puss påer!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0